måndag 10 juni 2013

Festen

Prinsessan skriver.

Jag vet att det är många som väntar på någon form av redogörelse för vår dekadenta lördag. Att sammanfatta festen med ett enda ord är dock snudd på omöjligt. Klart är dock att denna fest innehöll ALLT vi älskar och njuter av.

Av respekt för övriga festdeltagare och för värdparet kommer vi dock inte lägga upp några bilder från festen. Ni får helt enkelt lita på mitt ord när jag säger att inramningen av denna dekadenta fest var helt igenom perfekt. Miljön osade 1700-tal, klänningarna frasade och champagnen flödade ända in på småtimmarna.

Gästerna kom långväga ifrån. Helt galet faktiskt. Ett par hade rest från andra sidan jordklotet, ett annat från andra sidan Atlanten, några från något grannland... Alla hade dock den gemensamma nämnaren att de var vana swingers som kunde alla outtalade regler och som visste hur man för sig och var extremt sociala. Sällan har jag varit på en sådan trevlig fest och träffat så många underbara människor!

Festen började med en välkomstskål i champagne (kvällens enda dryck) och en ceremoni under vilken en naken kvinna stod på alla fyra på ett litet bord samtidigt som alla andra gäster gick runt och lät sina händer smeka henne. Först kvinnorna, sedan männen. Sedan fick alla kvinnor en bit av ett spelkort att gömma någonstans på kroppen. Männen fick ett matchande kort och som ni förstår var tanken att man skulle finna sin andra halva.

Min halva fann mig och snart halvlåg jag i en vacker gustaviansk stol och fick en skön slickning av en gentleman. Hans fru gjorde oss sällskap och satte sig över mitt ansikte. Väldigt sexig fru om jag får säga det. Min Älskling håller med.

Älsklingen hade lite svårare att hitta sin motsvarande halva, men när hon var funnen gjorde jag något jag inte gjort tidigare, Jag såg min Älskling i ögonen och sa åt honom att gå iväg och njuta av henne. Tror även jag förklarade för henne att jag tyckte hon skulle passa på och njuta av min man - vilket hon gladeligen gjorde.

Efter en stund letade jag upp dem - och fann dem. Älsklingen hade sitt huvud långt in under hennes kjol och vad jag kunde se på henne - så gjorde han det riktigt skönt för henne. Jag stod faktiskt lite gömd och kikade i smyg innan jag tog mitt glas champagne och vimlade vidare, mycket upphetsad över att ha sett min man "in action".

Kvällen hade bara börjat, och skulle komma bli än hetare...

1 kommentar:

  1. Låter helt fantastiskt! Sitter på tåget å vet inte hur jag ska dölja min upphetsning. Vill läsa mer.....

    SvaraRadera