tisdag 25 juni 2013

Knulla eller älska?


Han skriver:

 

Prinsessan är en galet kåt kvinna. Hon fullständigt älskar sex på olika sätt. Ibland vill hon pressas mellan mig och en annan man i en porrig dp och skrika ut sin smärt-blandade njutning när vi stöter hårt. Hon älskar när jag tar ett hårt tag om hennes hår och drar upp hennes huvud när hon krampaktigt kommer i en orgasm som ekar.

Ibland vill hon ligga omslingrad runt en vacker kvinna och kyssa henne sensuellt. Hennes händer smeker mjukt över kvinnans bröst och deras andhämtningar blir tyngre och tyngre i det tysta rummet. Hon har fått mer än en kvinna att skrika ut sin orgasm.

Ibland njuter hon av att leka mer mörka lekar tillsammans med mig. Hon skakar fullständigt i kroppen när hon bunden blir fostrad sexuellt till en slyna. Hon njuter verkligen fullt ut av dessa lekar.

Vill jag göra en lycklig kvinna av Prinsessan så lägger jag henne på mage och plockar fram analleksaker och hör henne snart be om att jag skall ge henne den befriande orgasmen som hon så väl behöver.

Ibland njuter hon av att bli tittad på. Hon går igång på att ha sex på en klubb och jag känner hur hennes kropp tappar kontrollen när hon ser att det står en ”publik” av vackra män och kvinnor och tittar på henne när hon blir knullad.

Men det som gör henne mest galet upphetsad. Det som gör henne djuriskt upphetsad och det som gör att hela hennes kropp skakar i en enda lång orgasm, är när jag lägger mig över henne och låter min kuk glida över hennes lena fitta under tiden vi kysser varandra på samma sätt som första gången vi träffades. När jag smeker henne på hennes kind, tittar i hennes ögon och berättar för henne att hon är det bästa som hänt mig (jo, vi vet båda två att det bästa som hänt är våra barn). Vi njuter av att komma tillsammans sensuellt. Detta kallar vi att älska… detta är vad vi menar när vi säger att ”älska” kan vi aldrig dela med andra. Vi kan aldrig dela med oss av denna stund. Den bygger på tvåsamhet och har inget med porrfilmssex att göra.

Vår kärlek är ömsint och mjuk. Nästan som om vi var rädda att ge den en liten törn så att den fick en spricka i sig. Men samtidigt är den starkare än stål och mer flexibel än spindelnät så länge vi behandlar den med ärlighet, respekt och givande.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar