torsdag 27 juni 2013

Sexiga outfits

Han skriver:

Jag har roat mig lite med att kika runt på sexiga outfits.

Jag älskar verkligen när Prinsessan har på sig något sjukt sexigt. Dock är det inte alltid att jag och Prinsessan delar samma bild av vad som är sexigt och/eller sött.

Prinsessan kan gå igång på något som är sött och prickigt. Lite sockersött och puderrosa får henne att gå fullständigt i spinn. Typ som när vi besökte Agent Provocateur och Prinsessan fick shoppa loss... Det slutade med prickigt med små söta rosa rosetter... Eh...

För att inte tala om att få dressa upp sig i en 1700-tals outfit och skrida runt som Marie Antoinette, jagandes av Axel Von Fersen. Få situationer har fått henne så kåt som på den senaste 1700-talsfesten...

Hennes romantiska ådra lyser allt som oftast igenom i vad hon också tycker är sexigt.

Själv är jag mer lagd åt det rent sexiga/porriga. Lite mer "red light district". Ja, ni förstår säkert vad jag menar. Lite catsuits, lack, höfthållare, höga klackar, lårhöga stövlar, etc.

Så nu skall jag snart roa mig med att beställa lite spännande kläder till min Prinsessa. Hon kommer som vanligt vara sjukt sexig, men det är hon ju iofs helt utan kläder också ;-).

Lovar att det kommer bilder på detta så snart vi fått hem det...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar