måndag 17 juni 2013

100 stycken!

Prinsessan skriver.

Vi gjorde något nytt igår. Vi "sände" live från vår säng. Drygt 100 personer från hela världen tittade på när Älsklingen och jag hade det skönt tillsammans. Alldeles gratis!

Jag skulle inte "sända" och ta betalt från dem som tittar. Min kick är som trogna läsare vet att bli SEDD när jag har sex. Jag går dock inte igång på att se dem som ser mig. Att streama live är kanske exakt rätt för mig.

Älsklingen hade loggat in och testkört allt när jag gick och la mig igår. Han hade tagit fram delar av vår armada till sexleksaker - och snabbt dök han ner mellan mina lår och slickade mig skönt.

Älsklingen och leksakerna skickade mig (och andra?) i mål relativt fort. Jag kan nog garantera att detta definitivt inte var sista gången vi bjöd in vilt främmande människor att se vad vi gör...

100 personer... Det är ganska många?

2 kommentarer:

  1. Vilken sida använder ni er av för att sända live? Har också varit sugen att göra det men har inte hittat nån sida jag känt mig bekväm med :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Vi har betalat medlemsavgift till en mer internationell kontaktsida - där att både sända och titta på live sändningar ingår. Sidan heter sdc.com

      Radera