fredag 14 juni 2013

Nästa rollspel

Han skriver:

Som ni vet så lever vi i en DS-relation. Detta betyder att Prinsessan är undergiven mig sexuellt och jag är sexuellt dominant.

Det finns så många unga män som skriver att de är dominanta, men jag har börjat förstå att det handlar mer om att de är egoistiska sexuellt och vill bestämma för den egna njutningens skull.

Så är inte fallet i den DS-relation vi lever i.

Att vara sexuellt undergiven kräver ett 100%-igt förtroende. Prinsessan måste kunna lägga över hela situationen i händerna på mig och känna att jag gjort tillräckligt många "insättningar i förtroendekontot" för att hon skall kunna släppa all kontroll.

Jag som dominant har till uppgift att styra denna sexuella lek så att den ger min hona den absoluta njutningen. Det är hennes njutning som är det primära. Det är hennes väl som alltid prioriteras och det är alltid hon som är huvudfiguren i leken.

Mitt jobb är att vara den som "vet mer" om vad hon kommer att älska, än vad hon själv vet. Något som jag lyckats med än så länge...

Om 22 dagar så kommer en ytterst trevlig man hit som är vår extrakille. Han har visat sig pålitlig och gör på det sätt jag vill. Jag kan lova att han njuter galet mycket under de situationer jag skapar för oss.

Om 22 dagar kommer Prinsessan att vara en levande sexdocka. Jag vet hur upphetsad Prinsessan blir av tanken på att stå på alla fyra med en ögonbindel för ögonen när han kommer in.

Jag vet att hon kommer att vara så kåt att hon skakar i kroppen när hon bara kan använda sin hörsel till att höra hur han klär av sig framför henne.

Killen kommer att styras med skrivna instruktioner som han skall följa. Själv kommer jag att lämna dem. Jag har tillräckligt målande bildfunktion i min hjärna för att kunna "se" i mitt sinne vad som sker; Hur Prinsessan kommer att stå still och försöka låta bli att stöna och/eller prata.

Hennes händer skall alltid vara placerade på täcket, vilket gör att hon kommer att vara en levande knulldocka som kommer att knullas av en annan man efter mina instruktioner... Galet? Ja, men sjukt sexigt för oss alla.

Jag vet att Prinsessan och extrakillen kommer att ha svårt att låta bli att komma. Därför kan de stoppa upp en stund med hjälp av korta "time-outs". Detta gör att de kommer att njuta plågsamt av att knulla, men får inte under några omständigheter få orgasm än...

Efter ett tag kommer jag hem igen. Jag skall njuta av att höra hur de knullar i sovrummet en stund innan jag går in. Jag kommer att mötas av en kvinna som tappat all kontroll. En kvinna som är djuriskt kåt och som skakar i hela sin kropp efter en orgasm. Jag kommer att ta av henne ögonbindeln och mötas av två ögon som speglar en kvinna som låtit den djuriska njutningen ta överhand över den skam som skapats av normer om vad man får och inte får göra.

Tillsammans kommer vi att ta henne. Hennes absoluta njutning kommer genom en DP. Detta är hennes "nummer ett" av allt hon älskar sexuellt. Förmodligen kommer hon tystna några sekunder som i ett tyst skrik innan hon kommer i en förlösande orgasm.

En kort stund senare kommer hon att stå på knä mellan oss och suga och runka oss om vartannat. Det är sjukt sexigt att se hur mycket denna kvinna älskar att suga. Hennes intresse och njutning av att suga kuk har naturligtvis gjort henne mer än skicklig på denna ädla konstform.

Jag kommer att lägga henne på rygg och vi kommer att ställa oss på var sida om hennes huvud... En kort stund senare kommer jag stönande viska: "öppna din mun!"...

En underbar afton väntar som sagt om 22 dagar...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar