måndag 17 juni 2013

Filmtips

Prinsessan skriver.

Om det nu blir en regnig sommar tycker jag att det kan vara mysigt att ibland dra ner persiennen och titta på film. Kan man kombinera filmintresse med intresse för sex och erotik? Finns det riktigt bra filmer med bra och heta sexscener? Absolut!

Det finns flera bra filmer som i mitt tycke är erotiska! Vad man tänder på är dock högst individuellt, så detta får väl betraktas som mina personliga favoriter. Somliga undrar säkert vad någon film gör i detta inlägg - men detta är en filmer som jag uppfattat som erotiska i någon form.

Eyes Wide Shut
- Suggestiv och poetisk

Unfaithful
- Richard Gere som bedragen man

Bram Stokers Dracula
- Winona Ryder och grön rök

9 1/2 vecka
- 80-tals hunk och blondin i D/S relation

Valmont
- 1700-tals erotik av Milos Forman

Pianot
- Förbjuden passion

Parfymen
- Grotesk och vidrig med bisarr elegans och gigantisk gruppsex scen i slutet.

Bind mig, älska mig
- Antonio Banderas vägrar ge upp kärleken till en kvinnlig porrskådis

Sista tangon i Paris
- Marlon Brando i en tidlös analsex scen

Black Swan
- Lesbisk sex och undertryckta känslor

Laddat möte
- Susan Sarandon och James Spader i den kanske hetaste sexscenen på film - någonsin?

Sex, lögner och videoband
- James Spader igen

Om sommaren skulle till att regna bort kanske en DVD box skulle kunna vara något? Jag och Älsklingen gillar att bara försvinna in i någon serie ibland.

Tre serier vi sett och verkligen uppskattat är utan tvekan Tudors, True Blood och Rome. De är alla snygga, välproducerade, de har bra skådisar, påkostad scenografi, bra manus, de är spännande - och ja, de är alla tre osande heta!

Denna filmlista ska inte anses vara komplett! Den är bara helt och hållet subjektiv! Ni får mer än gärna tipsa mig och Älsklingen om andra heta filmer som inte bara innehåller sexiga sexscener utan även har bra manus och skådisar!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar