fredag 28 juni 2013

Skönaste ställningen...


Han skriver:

Vilken är egentligen den skönaste ställningen?

Är det skillnad för män och kvinnor?

Förmodligen är detta individuellt. De ställningar jag gillar är precis som bilden visar. Att stå bakom Prinsessan. Jag älskar när hon ligger med överkroppen mot sängen (om man nu har sex där) och svankar med sin sexiga lilla rumpa mot mig. Det är sjukt sexigt när hon står med särade ben och väntar på att bli tagen... Hon brukar vicka lite sexigt på rumpan mot mig också.

En annan ställning som jag tycker är underskattad är missinärsställningen. Den mest kärleksfulla av alla ställningar enligt min mening. De visste vad de gjorde de gamla missionärerna... Undrar just nu om de själva testade alla befintliga ställningar innan de valde just den att vara den "rätta". Har lite svårt att se "kyrkans män" testa ställningar med en samling kardinaler som skall avgöra vilken som är mest "Gudsfruktig".

Åter till ämnet...

När Prinsessan tar ett tag om sina knäveck och särar sina ben så mycket hon kan så är det ingen tvekan om att hon njuter... När hon njuter så njuter jag. För vilken man blir inte kåt av att höra sin kvinna kvida av njutning?!

Att ligga sked och älska är mest en ställning vi använder på söndagsmorgonar (heter det så?). Att vakna med ett skönt morgonstånd och känna hur Prinsessan trycker sin lilla rumpa mot mig när hon sover.

Eftersom jag har en stående accept från Prinsessan att jag får ha sex med henne precis när jag vill under tiden hon sover, har jag inga problem med att väcka henne genom att ha sex med henne. Sjukt sexigt faktiskt (pröva gärna, men glöm inte att få en accept på att det är ok först).

Att bli riden är jag sådär med. Ibland älskar jag det, men oftast så slaknar jag då den ställningen bygger på att kvinnan är över mannen (vilket är lite motsats vår DS-relation).

Sedan finns det en massa "porrfilmsställningar" som inte är bekväma, inte är sköna och som bygger på att man har en kuk som är allt annat än normal längd.

I mitt sätt så är en ställning skön och bekväm för båda parter. Bara för att det går ha en 69:a stående, så innebär det inte att det på något sätt är skönt. Bara för att det går att genomföra alla ställningar i Kamasutra, så innebär det inte att alla är sköna.

Kanske är det där med ställningar något att experimentera med när man är 20 år och vig ;-).

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar