måndag 24 juni 2013

Min Älskling vet vad han gör

Prinsessan skriver.
 
För någon dag sedan skrev jag om min egen kärlek till att suga kuk, och om hur roligt jag tycker det är att "äga" en mans upphetsning. Att ge blir liksom ännu roligare då man dessutom får tillbaka. På den punkten är jag och Älsklingen rörande överens. Det är roligt att ge - och det är roligt att få. Ge och ta hör ihop.
 
Så, vad får jag då? Stort leende...
 
Jag får njuta av min mans ansikte mellan mina lår så ofta jag vill. Och som jag njuter! Som "nybörjare" på området får jag nog tillstå att oralsex till en kvinna inte är helt enkelt att ge. Men ack så roligt och spännande det är...
 
Min man behärskar dock konsten till fullo. Han är hängiven konsten och beslutsam i att driva mig och andra lyckligt lottade kvinnor till klimax. Jag har sett en och annan kvinna njuta av hans behandling och skulle tro att det finns en skara kvinnor som är benägna att hålla med mig?
 
Så vad gör han då? För det första älskar han att slicka en kvinna! Det är det mest grundläggande. Vill man inte så kan man inte. Jag är övertygad om detta. Älsklingen har en tunga som kan vara ömsom mjuk, ömsom hård, ömsom bred, ömsom smal, ömsom krävande... Älsklingen är flexibel och full av nyanser. Somliga förstår inte vikten av detta. De har en sorts rörelse och ett sorts tryck med tungan som är i det närmaste konstant. Sådan oralsex blir mest tröttsam om jag ska vara ärlig.
 
Det ska vara variation och lekfullt. Använd tungan på olika sätt, och använd händerna. Ge er hän och visa mottagaren hur mycket ni älskar att slicka just henne. Stressa inte. En man som frustar missnöjt efter x antal minuter för att orgasmen uteblivit stressar sin kvinna och får henne att känna som hon är till last. Allt detta har min Älskling förstått.
 
Ändå tror jag nog att min Älsklings oralsex är skönast på mig?
 
För när teknik kompletteras med djupaste kärlek och passion kan väl ingenting fattas? Lägg därtill engagemang och uppriktig glädje i att få ge njutning så är det klart att oralsexet blir helt fantastiskt skönt?
 
 
 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar