lördag 1 juni 2013

Dekadent tillställning om en vecka

Han skriver:

Nu är det inte mer än en vecka kvar innan vi är på väg mot den efterlängtade dekadenta 1700-tals festen som vi är inbjudna till.

Vi har fixat med det mesta vad det gäller peruker, klädsel, m.m. Det enda som fortfarande är ogjort är att hitta en mask; vilket inte torde bli något större problem.

Vi tror att det kommer ett 20-tal par från olika delar av landet. Förmodligen kommer en och annan från andra delar av världen också, vilket gör det hela än mer spännande.

Jag ser verkligen fram emot detta, medan Prinsessan trånar efter tillställningen. Jag anar att hon kommer att njuta av en och annan kvinna under denna afton. Kanske en och annan man också... Vad tillställningen har att bjuda mig kan jag nog ana, så det lär knappast gå någon nöd på mig... Vilka kvinnor kan motstå en 1700-tals adelsman med peruk ;-).

Naturligtvis kommer vi att lägga upp lite bilder på oss i vår outfit... Men det blir under nästa vecka...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar