lördag 1 juni 2013

Förlåt Prinsessan för att jag kom i ditt öga.

Av olika anledningar så har det dröjt en lång tid sedan vi hade sex. Sjukdomar och perioder har gjort att tv:n varit vår njutning ett tag på kvällarna.

Igår hade vi dock frisknat till båda till den nivå att vi inte längre kunde stå ut utan att få våra efterlängtade orgasmer.

Det dröjde inte lång tid innan vi njöt av varandra i en missionärsställning. Kyssandes och älskandes steg upphetsningen snart till den nivå att vi knallade okontrollerat med varandra. Prinsessans orgasm ekar fortfarande i omgivningen och hade jag inte fått min hand över hennes mun, så hade det inte dröjt lång tid innan det blinkat blått ljus utanför vårt fönster.

Efter att Prinsessan hämtat sig så la hon sig jämte mig och berättade erotiska berättelser för mig under tiden hon runkade mig. Kort därefter kröp hon ner och svalde min kuk till roten och gav mig en av världshistoriens skönaste avsugning. Prinsessan är liksom ganska duktig på sex ;-)...

Jag vet inte om jag sa något innan jag kom, men det hade knappast spelat någon roll. Med ett hårt tag om hennes huvud höll jag fast henne samtidigt som mig orgasm krampade i min kropp.

Prinsessan skrek till och höll sig för ena ögat och vände sig upp mot mig, kladdig och vacker på samma gång....

Förlåt Prinsessan, men du var så sjukt sexig när du tittade upp mot mig med ett öga i den sekunden... Jag hade nog kunnat hämta en handduk lite snabbare, men den bilden ville jag spara i mitt minne och plocka fram under exempelvis en tråkig tågresa...

1 kommentar:

  1. jag vet om en snubbe som la satsen på en akvarell på väggen hemma hos en dejt, så den blev förstörd av sats, så har ni akvareller hemma får ni ta ner dom när ni gökar

    SvaraRadera