tisdag 18 juni 2013

Telefonsex?

 
Prinsessan skriver.
 
När jag och Älsklingen träffades så hade vi dryga femtio mil mellan oss. Utan att överdriva det minsta kan jag säga att telefonen gick varm under det året vi bodde isär.
 
SMS, MMS, MSN och långa, långa samtal var liksom oundvikligt eftersom vi inte ville vara utan varandra! Älsklingen och jag hade telefonsex INNAN vi träffats IRL. Och redan då var sexet fantastiskt! (Ler stort)
 
Vi onanerade på varsitt håll och kom "i öronen" på varandra. Vi skickade ljudfiler till varandra med orgasmvrål. Vi utvecklade sexet tidigt och vi utvecklar det fortfarande.
 
Idag reste Älsklingen bort på jobb och lämnade mig ensam hemma... Så vad göra?
 
Älsklingen skulle nog önska att jag loggade in mig på SDC och livesände något som även han kunde ta del av trots att han är långt bort. Nu är inte jag och teknik världens bästa vänner så jag erbjöd min Älskling en stunds telefonsex med tillhörande orgasm.
 
Det lockade föga. Skrattar lite...
 
Älsklingen menade, och det ligger någonting i det - att telefonsex för oss numer är att likna vid "sex i samma rum" och "hjälpande händer". Förut var det hett och lite busigt med telefonsex. Idag busar vi med en extrakille som tar mig på alla möjliga vis då Älsklingen lämnat oss ensamma.
 
Så nej, jag kommer nog inte komma i Älsklingens öra ikväll... 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar