lördag 15 juni 2013

En docka?

Prinsessan skriver.

Om några veckor får vi besök av vår extrakille. Äntligen! Det är ett tag sedan sist, och nästa gång ska vi fortsätta våra D/S lekar tillsammans med honom.

Älsklingen har redan berättat att jag ska agera lydig knulldocka, med händerna på täcket, bindel för ögonen och utan att prata. Det är allt jag vet. Det är allt jag behöver veta.

Att inte veta är sexigt. Att lägga över ansvaret på Älsklingen som i sin tur lägger ansvar på extrakillen är upphetsande.

Ändå kan jag inte låta bli att lirka lite. Jag har fått reda på lite, ytterst lite - och blev ännu mer sugen. Vad jag hoppas är att jag ska få njuta av en skön DP.

Det är ytterst kinky att sitta fast som i ett skruvstäd mellan två sköna och hårda kukar. Jag vet att jag kommer få en fantastiskt skön kväll! Och ni vet att jag längtar!

Hoppas kameran kommer fram - det är sjukt sexigt att kolla på bilderna efteråt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar