onsdag 19 juni 2013

Falska förutsättningar

Prinsessan skriver.

Jag och Älsklingen har tidigare påtalat det märkliga och avtändande i att singeltjejers profiler på BC egentligen är profiler som tillhör par.

Det är lite olustigt att kvinnor som säger att de vill träffa en älskarinna, när det kommer till kritan inte får träffa kvinnor på tu man hand för sin partner eller make.

Det är minst lika läskigt med det "par" som på fullt allvar tycker det är bäst att mannen i paret träffar oss själva först för att "känna av oss". Vid träff nr. 2 så skulle hans fru kunna vara med...

Den singelkille som försöker rodda ihop en "swingersfest" genom att bjuda in oss och andra till ett annat par där festen ska vara får oss att rynka pannan i skepsis.

Vad är det för fel i att vara ärlig i vem man är eller vad man söker?

Jag är övertygad om att alla singeltjejer som i smyg söker någon att träffa tillsammans med sin man skulle ha mycket större framgång i att lyckas med det OM han och hon vore ärliga med vad det söker istället för att utan förvarning plötsligt informera om att trekanten nog måste bli en fyrkant.

De singelkillar som inte förstår att det krävs ärlighet och tydliga svar för att få ett par att känna sig trygga med att invitera dem till en gemensamma sängen har inte förstått alls vilka "skyldigheter" som följer med att vara extrakille.

Säg vad ni vill ha direkt istället! Det är inte kul för oss och andra seriösa på BC att lägga ner tid och engagemang på någons fantasifoster! En möte där fel person dyker upp kommer rimligen aldrig leda till något sexigt möte? Det kan väl ingen på allvar förvänta sig?

Att åka hem till en tjej och upptäcka att hennes man är hemma? Det skulle vara en skräckupplevelse som jag tycker att jag har rätt att förvänta mig slippa?

Jag är oändligt glad och tacksam över att jag och Älsklingen funnit varandra och att vi kan njuta av vår erotiska resa tillsammans! Vi är ärliga mot varandra och andra - och träffar bara lika ärliga människor. Något annat skulle vi inte våga.





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar