onsdag 5 juni 2013

En älskarinna

Prinsessan skriver.

Jag tror jag har skaffat mig en älskarinna? En vacker, trevlig och sexig kvinna att träffa på egen hand då lusten faller på och då tiden tillåter.

Vi har träffats tidigare och det var hennes älskade som kom med det ypperliga förslaget att hon och jag kunde ses själva.

Det visade sig att hon tyckte förslaget var lika bra som jag, och nu letar vi båda efter en lucka i den fulla kalendern som vi kan fylla med underbart skönt tjejsex.

Detta par litar vi fullt ut på. Jag är inte det minsta orolig för att vårt enskilda möte skulle förvandlas till en förhoppning om en FFM med hennes man, och jag är tämligen säker på att de litar lika mycket på oss.

Utan tillit är sex inte skönt, eller ens sexigt.

Sexet mellan oss kommer bli sagolikt skönt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar