fredag 14 juni 2013

Sex i olika rum

Han skriver:

Som ni säkert läst från Prinsessans inlägg, så har våra ramar vidgats en hel del den senaste tiden. Den största förändringen som skett är just det att vi inte bara accepterar att vi har sex med andra under tiden den andre inte är fysiskt närvarande. Utan att vi faktiskt också tycker att det är sjukt sexigt!

Prinsessan njöt uppenbart av att jag hade sex med en annan kvinna i ett annat rum på festen i helgen som var. Jag njöt av att se henne bakåtlutad i en rokokosoffa med en annan mans huvud begravd mellan hennes ben, under tiden jag lät mina händer gå upptäcksfärd under en prasslig klänning efter ett gömt spelkort.

Vi gillar uppenbart båda två att lämna vår respektive en stund...

Kanske är det just därför jag tycker att det är så sjukt sexigt att lämna Prinsessan tillsammans med en extrakille. Jag njuter av tryggheten att hon är att lita på. En "test" av det förtroende som vi dagligen ger varandra. Ett ofarligt "test" då vi båda vet utgången...

Inatt vaknade jag upp av att jag drömt om hur vi hade sex med ett annat par i vårt hem. Jag kom ihåg drömmen som om den hänt i verkligheten. Prinsessan låg i vår säng och sög en annan man under tiden som kvinnan lät min kuk glida ner i halsen om och om igen.

Efter en stund tittade Prinsessan upp på mig och frågade om jag ville ha lite enskild tid med kvinnan och att det i så fall var okej för henne.

Förmodligen kommer denna dröm från att Prinsessan berättade för mig att jag mer än gärna hade fått lämna henne ibland för egna små sexuella äventyr på festen. Något som gjorde mig sjukt upphetsad.

Men åter till min dröm; Jag tog den slanka kvinnan och drog med henne in i vardagsrummet och ställde henne på alla fyra och smekte hennes vackra skinkor en stund innan jag styrde in min kuk i henne. Hon svankade (vilket jag tycker är sjukt sexigt) och tryckte sig mot mig och stönade djupt.

Ett välbekant stön kom från sovrummet som ett tecken på att även Prinsessan njöt så som hon ville. Ljudet av två kroppar som stöter mot varandra blandades med stön från sovrummet. Det var en helt galet sexig inramning.

Jag vaknade svettig och hård och tittade yrvaket efter kvinnan som jag nyss tagit bakifrån, men insåg efter en stund att det dessvärre bara var en dröm...

Om jag känner mig och Prinsessan rätt, så kommer det inte dröja så lång tid innan denna sexiga dröm blir till verklighet. Jag kommer att älska att höra hur Prinsessan stönar ut sin njutning och jag anar att hon kommer att komma i en underbar orgasm när hon hör hur skönt vi har det i det andra rummet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar