tisdag 11 juni 2013

Orgasmen

Prinsessan skriver.

Som Älsklingen redan berättat så kom jag i en högljudd orgasm när natten blivit gryning och solen steg över takåsarna tidigt i söndags morse.

För att ta det från början, vi har faktiskt inte en aning om hur många - eller vilka vi hade sex med i helgen. Gästerna kom nästan bara i par. Tror det bara var två som kom ensamma, varav en av dessa var en stilig yngling.

Eftersom jag söker en extra extrakille tyckte jag att det var en bra idé att förhöra mig lite om hans erfarenheter och berätta om vad vi söker under natten. Älsklingen tog detta ytterligare en nivå utan min vetskap och informerade mig kort om att han bjudit in den unga mannen till vårt rum några timmar senare. Älsklingen älskar att överraska mig!

Jag och Älsklingen var redan i full gång då det knackade på vår dörr i gryningen. Jag har inga riktigt klara minnesbilder av hela scenariot men helt klart är att Älsklingen bad ynglingen ställa sig framför mig så att jag kunde suga honom medans min Älskling tog mig bakifrån.

Jag älskar att njuta av två män, och njöt makalöst mycket av att bli uppfylld på detta förbjudna vis. De bytte platser så att gästen fick ta mig istället medan Älsklingen fick njuta av min mun innan jag äntligen fick uppleva min kinky favorit. DP.

Halleluja. Jag satte mig på gästen och fylldes upp bakifrån av min man. Makalöst skönt kan jag lova, även om jag inte kom just då. Orgasmen som ekade bland byggnaderna där i gryningen fick jag med min Älskling där bak och extrakillen långt ner i halsen.

Tror jag kan lova att Älsklingen och gästen också njöt maximalt. Det kändes åtminstone så då de sprutade ner mitt ansikte och min mun...

Jo, jag somnade ovaggad - och fullt tillfredsställd. Om vi hittade en extra extrakille där och då? Det återkommer jag till...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar