tisdag 18 juni 2013

Nästa äventyr

Prinsessan skriver.

Om någon vecka ska vi träffa en singelkvinna. Vi har inte träffat henne tidigare, så jag törs lova att alla tre säkerligen är mer eller mindre nervösa just nu.

Eftersom vi aldrig setts tidigare - så har vi varit extremt tydliga med att samtliga har rätt att, utan vidare förklaring avstyra alla eventuella äventyr om tycke inte skulle uppstå, eller det inte "skulle kännas rätt". Det får absolut inte finnas någon som helst känsla av att man "har lovat" eller att man "måste". Det skulle ta bort allt sexigt med detta äventyr!

Jag hoppas givetvis att alla inblandade kommer tända på varandra och att mötet kan bli exakt så skönt och sexigt som både jag och Älsklingen hoppas. Det finns sjukt många sexiga bilder på min näthinna av vad två kvinnor och en man kan uppleva tillsammans - och jag håller tummarna för att vi kan få njuta fullt ut av och med varandra.

Jag har talat med denna kvinna på telefon och om man kan säga något om personkemi på en människas röst och hur lättsam han eller hon är att prata med så skulle jag säga att det lutar mot att tycke kommer uppstå. Hon var väldigt lätt att tala med, jag kände inte att det var trögt eller svårt att veta vad vi skulle prata om utan det föll sig naturligt.

Hon är en smula äldre än mig vilket är precis vad som tänder mig. Jag gillar kvinnor som har både elegans och självförtroende. Jag älskar bröst, och jag kan inte få nog av att slicka en vacker kvinna. Älsklingen gillar också vackra och kvinnliga kvinnor. Om jag har många bilder i mitt huvud av vad jag vill göra med denna kvinna och min Älskling så tror jag han har dubbelt antal bilder.

Om tycke uppstår så är jag helt och hållet övertygad om att vi alla tre kommer få en resa värd att minnas. Det är bara att hålla tummar för att det berömda "klicket" uppstår.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar