onsdag 5 juni 2013

Porrigt och rosa

Prinsessan skriver.

Jag fick faktiskt ett mjukt paket också i måndags...
En klänning som påminner om denna. Älsklingen blev eld och lågor när den kom på och fick problem at avgöra om klänningen skulle av eller vara på. Fnissar.

Nu vill han fotografera mig i denna rosa porriga klänning. Jag gissar att det kommer ske de närmsta dagarna - och jag kan lova att en bild dyker upp här.

De sista pusselbitarna för den otroligt efterlängtade festen börjar falla på plats. Vi har gjort en liten lista som vi bockar av vartefter. Ingenting lämnas åt slumpen. Inte från vår sida, och gissningsvis inte heller från värdparets? Allt verkar oerhört väl genomtänkt och planerat vilket lovar gott.

På lördag blir det dock inget i stil med detta. Min målbild är Kirsten Dunst som Marie Antoinette.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar