tisdag 18 juni 2013

När är det många nog?

Prinsessan skriver.

Det är ungefär ett år sedan jag fick njuta av en MMF trekant första gången. Jag hade fantiserat om det en längre tid - och på den fest vi var vid detta tillfälle hittade vi en yngling som mer än gärna ville hjälpa min Älskling att ta mig.

Denna porriga upplevelse gav definitivt mersmak, och vi har flera gånger sedan dess sökt extrakillar på BC - med varierande resultat. Nu kan det vara dags att leta upp någon igen. Inte för att vi tröttnat på den extrakille som funkar så bra - utan för att jag fått för mig att jag vill testa tre killar på samma gång.

Vad är det man säger? Mycket vill ha mer? Ler.

Så, var finns den perfekta extrakillen som både jag och Älsklingen känner oss bekväma och trygga med? Det visar sig framöver.

Tre killar? Kinky så det räcker och blir över? Eller? När tar det stopp?

Med tre killar skulle jag ha fullt upp - men kunna vara delaktig och aktiv med samtliga. En gangbang med ett stort gäng skulle göra mig passiv vilket inte känns särskilt sexigt. Jag vill liksom vara "med". Förstår ni vad jag menar?

Älsklingen fantiserar om att lämna mig ensam med två ynglingar. Ska han och jag känna oss trygga med det så är det än mer viktigt att vi känner extrakillarna väl och vet att de är seriösa och pålitliga. Så, även om jag nu känner mig redo för en mer avancerad lek så kommer det nog ta lite tid innan alla pusselbitar fallit på plats.

Först ska vi dock testa FFM trekanter! Det kommer bli ett riktigt äventyr!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar