fredag 7 juni 2013

Sex i olika rum

Imorse väckte Prinsessan mig genom att hålla mobilen framför mig med ett klipp där en kvinna fick utstå en plågsam session med två killar som tog henne i en dp och piskade upp henne rejält... Precis min kvinnas smak...

Efter en stund satt hon vid min sida och vi pratade om att hon drömt mardrömmar om att hon hittat mig i sänge med en anna kvinna på en fest.

Hon hade blivit så arg, ledsen och besviken att känslan fortfarande satt kvar i henne, trots att det bara var en dröm.

Det intressanta med detta är att vi faktiskt njuter otroligt av att se vår respektive ha sex med andra. När jag hade sex med en ana kvinna för ett par veckor sedan, tittade jag på min Prinsessa. Hon log med hela ansiktet och såg genuint lycklig ut när jag njöt av en annan kvinnas kropp bakifrån.

För ett par månader sedan hade jag arrangerat en session för Prinsessan och en extrakille, där de skulle följa mina instruktioner slaviskt under en halvtimma när jag inte var närvarande.

Jag njöt av situationen. Både extrakillen och Prinsessan njöt sjukt mycket de också...

Men allt detta bygger på förtroende, respekt, tillit, kärlek och öppenhet. Det är i grunden tillit som gör att det är sexigt att lämna Prisessan att bli knullad efter mina instruktioner.

Om något av detta skulle krackelera, så skulle allt sexigt ersättas med genuin smärta. Ett svek vore katastrof för en swingersrelation, för vi behöver inte ljuga.

Det räcker att säga vad man vill... Det räcker för mig att säga: "Jag vill ha sex med den kvinnan i ett stängt rum, är det okej för dig?"

Jag lovar att Prinsessan hade lett sitt sexiga leende och kysst mig (och kvinnan) och sagt: "Ha så skönt!"

Det är nog så att vår diskussion hamnade i att vi båda tänder på att lämna den andre en stund tillsammans med en person vi litar på... Jag gillar att lämna Prinsessan i händerna på en pålitlig extrakille att styras av mina instruktioner. Jag gillar att lämna Prinsessan med en extrakille och gå ut i köket och dricka vatten, samtidigt som jag hör ljudet av hur de knullar. Prinsessan skall snart och träffa sin älskarinna på tu man hand och även om jag inte får ut något sexuellt av det, så lär jag få något sjukt sexigt tillbaka.

Det hadlar om tillit...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar