fredag 28 juni 2013

Så skönt, så skönt...

Han skriver:

Igår hade vi planerat att hoppa i säng lite tidigare än normalt. Ett par dagar i sträck hade vi valt sömnen framför sexet, vilket får ses som en liten varningslampa.

Sagt och gjort. Jag ställde upp datorn med vår nyinstallerade cam vid sängen och kollade så att det funkade på sdc.com.

Men när Prinsessan kom in i rummet och det rann små droppar av vatten från hennes nakna kropp, så blev helt plötsligt cam-sändningar, sexleksaker och den uppiskning jag planerat överflödig.

Hon kröp ner till mig i sängen och huttrade fruset. Hennes blöta hår svalde min axel under tiden hon slingrade sina ben om mig och tog ett tag om min kuk.

Jag smekte hennes bröst under tiden hon runkade mig. Jag fullständigt älskar att bli runkad. Det är sexigt och det är skönt. Det är helt klart en underskattad konst som kan vara gudomligt skönt om den görs rätt, men också smärtsamt och intetsägande om den görs fel. Prinsessan är nästintill lika bra på att runka som att suga ;-).

Jag gled ner och gav henne min mun en stund. Jag älskar att slicka Prinsessan och känna hur hennes kropp växlar mellan att spänna varje existerande muskel och att vara helt avslappnad. Precis som Prinsessan så älskar jag att äga en kvinnas kropp fullständigt när vi har sex. Att kunna kontrollera hennesorgasm och vara den som avgör om och när hon skall komma är mer än sexigt.

Efter en stund älskade vi på det sätt som inte går att dela med andra. Vi njöt av varandras kärlek och kysstes ömt under tiden min kuk gled in och ut ur henne.

Kvällen slutade med att jag låg med min kuk i Prinsessans mun och blev avrunkad under tiden min ena hand smekte hennes vackra bröst...

Suck... Det är så sjukt skönt med sex...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar