torsdag 27 juni 2013

SATC

Prinsessan skriver.
 
Jag älskar Sex And the City. Jag har boxen. Jag har sett allt. Flera gånger. Jag kan citaten. Jag älskar citaten! Som detta till exempel. "Im a try-sexual. I´ll try anything once."
 
Det är lite så vi, jag och Älsklingen resonerar. Vi provar "allt" en gång. En sanning med modifikation givetvis. För även om vi lärt oss att inte döma andra för deras "turn-ons" så finns det givetvis sexuella aktiviteter som vi aldrig skulle komma på tanken att prova och som vi helt klart dömer ut som förkastliga.
 
Olagliga aktiviteter går "fetbort" liksom lekar med avföring och urin, det lockar inte alls. Andra saker som inte intresserar mig skulle jag ändå prova - åtminstone en gång, om min Älskling bad mig.
 
Jag vill möta min Älskling, och han vill möta mig. När vi träffades och jag berättade för honom om mina fantasier om att gå på swingersklubb och bli tittad på, så erkände han att tanken på det inte slagit honom men att kunde tänka sig att prova. Åtminstone en gång.
 
När jag berättade att jag gärna ville prova tjejsex så var inte det något konstigt heller. När han fick reda på att jag var nyfiken på att ha sex med flera killar samtidigt så mötte jag förståelse och respekt.
 
Tillsammans har vi kommit underfund med våra sexuella läggningar. Jag är bi och ug. Min Älskling är hetero och dominant. Vi har hittat oss själva och vi har funnit sidor i varandra. För att vi vågade öppna dörrar och vara ärliga. Mot oss själva. Mot varandra.
 
Vår resa har inget utsatt mål. Vi njuter av färden helt enkelt. Tillsammans tar vi ut kompassriktningen och funderar ut nya delmål. Utan att rynka ögonbrynen eller himla med ögonen.
 
 
 
 

2 kommentarer:

  1. Här är det en till som älskar SATC.....rappa dialogen och förändringen under seriens tid...filmerna var ju dådär...

    SvaraRadera
    Svar
    1. Första filmen var helt underbar (tycker jag) medan uppföljaren var pinsamt dålig och krystad... Sammantaget var de väl "sådär"? :-)

      Radera