onsdag 19 juni 2013

1 minut

Prinsessan skriver.

I morse vaknade jag i en tom säng. Det händer sällan, men när det händer så känns den verkligen väldigt tom.

Jag och Älsklingen älskar våra morgonstunder - och hoppar liksom inte bara upp ur sängen och rusar iväg på morgonen. Vi kelar och gosar eller hånglar upp varandra innan dagen börjar.

Men inte idag.

I morse vaknade jag alldeles yr och förvirrad. Jag hade drömt om en lång, blond och väldigt vacker kvinna. En kvinna jag inte känner igen från den vanliga livet - utan en total främling som besökte mig i en dröm.

I brist på min man av kött och blod fick jag hålla till godo med min eldrivna supervibrator. Min Fairy. Den vibrerar ordentligt och jag tror inte en kvinna kan använda denna utan att få orgasm. Jag kommer omgående med denna mellan mina ben, och i morse var inget undantag. Men fort gick det. Jag skulle bli förvånad om det tog 1 minut?

Men då hade jag i och för sig börjat med förspelet redan i min dröm?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar