lördag 15 juni 2013

Sann glädje!

Prinsessan skriver.
 
Jag älskar att suga. Jag tycker det är sjukt skönt och sexigt att känna en man bli allt mer hård i min mun och jag njuter kopiöst mycket då han tappar kontrollen.
 
Män har något fantastiskt spännande och sexigt gömt i skrevet. En härlig kuk är ett äventyr att upptäcka och smaka. Det är spännande att låta tungan glida upp, ner och snirkla runt ollonets kant. Då jag suger äger jag mannen vars kuk jag har i munnen. När han sprutar har jag vunnit. Kanske inte riktigt, men det var kul att skriva så.
 
Älsklingen säger att jag är en sann begåvning på att suga. Det är givetvis oerhört glädjande att uppskattar den behandling jag älskar att ge. Men, självklart är jag oförmögen att recensera min egen förmåga i just detta. Lite stolt över hur jag lyckas få min Älskling att njuta är jag dock givetvis.
 
Jag tror inte det finns några hemliga "moves" som garanterar mottagaren extas. Jag tror hemligheten i en skön avsugning snarare är att jag verkligen och uppriktigt älskar att göra det skönt för män med min mun!
 
Det är nog ganska enkelt? På samma vis som att man har en finare trädgård om man gillar att påta i jorden, eller ens gäster uppskattar ens kokkonst mer då man lagt ner sin själ i hackandet och avsmakandet än om man bara pressar ut en potatisgratäng ur en plastpåse och slänger in den i ugnen?
 
Det är nog inte konstigare än så?
 
Det man verkligen älskar att göra, tenderar man nog att bli ganska bra på? En kvinna som med illa dold avsmak suger sin man kan nog lika gärna låta bli att försöka? En man som får sin fru att känna sig tjock eller bara helt fel i sovrumet kommer aldrig ha en fru som tar initiativ till sex.
 
Vi får nog det sexliv vi förtjänar, som Älsklingen så klokt skrev i ett tidigare inlägg. Med en smula entusiasm och visad glädje blir sexlivet så mycket, mycket roligare! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar