tisdag 25 juni 2013

Uthomhus sex

Prinsessan skriver.

Om det är något jag och Älsklingen är "dåliga" på så är det utomhussex. Varje vår diskuterar vi det faktum att vi trots att vi provat på en hel del faktiskt inte har gjort "det" utomhus. Än?

För någon vecka sedan diskuterades utomhussex på ett morgonprogram. En av Sveriges mest kända sexualrådgivare gav en handfull råd och svarade på programledarnas frågor om var man gör det och hur det kommer sig att det kan locka att bli påkommen.

Jag och Älsklingen kan förmodligen inte klassas som speciellt tråkiga då det kommer till sex, men vi kanske är lite bekväma och drar oss för att få myror och annat på känsliga kroppsdelar? Jag vet inte varför, men det har helt enkelt inte blivit av.

Att bli påkommen skulle väl inte vara en stor sak, men jag tycker inte man som oblyg har rätten att "flasha" sig för intet ont anande passerande hur som helst. Att möta ett litet barns förvånade blick mitt i akten ute i blåbärsskogen ser jag inget sexigt med. Tvärtom.

Visa upp sig gör man nog bäst på nätet, en klubb, valda badplatser och campingar eller på en privat fest där samtliga betraktare har valt att titta?

Jag skulle mer än gärna rulla runt på en filt med min Älskling. Mer än gärna. Så varför får vi inte till det? Vad ska vi göra för att få "ändan ur vagnen"? Ska vi bara bestämma oss för att "på måndag gör vi det!"? Det tycks inte ske naturligt - som synd är.

Sexualrådgivaren hade en rad råd som vi och andra nybörjare kanske kan ha glädje av. Att ta med följande:

Filt
Myggmedel
Våtservetter
Handduk
Kondomer

Den dagen vi testar detta kommer vi med största sannolikhet också ta med oss kamera, dryck och något ätbart. Då blir det nog ännu mysigare?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar