måndag 15 oktober 2012

Profiler på BC

Prinsessan skriver.

Jag letar runt bland parprofiler på BC. Vi har en del jobb framför oss om vi ska lyckas hitta ett vettigt par, så mycket kan jag säga.

En del profiltexter skvallrar om egon stora som höghus. Där han "vet exakt hur en kvinna ska slickas", eller där hon "är alla mäns dröm". Vet inte om dessa egon är särskilt lockande?

Självförtroende är sexigt. Självgodhet är raka motsatsen. Dålig självkänsla är avtändande. Om ni frågar oss.

Människor som beskriver sitt utseende med att "ingen har klagat", "ser ut som folk gör mest" eller "vi tycker ialla fall om att se på varandra" väcker inte vårt intresse. Lika lite blir jag sugen på den man som säger sig vara "klent utrustad" eller som sanningsenligt deklarerar att han "förmodligen kommer komma på en gång".

Jag vill inte träffa en binyfiken kvinna som vill "testa om hon gillar tjejsex" eller som säger sig vara villig att prova allt men samtidigt tydligt klargör att hon "inte kommer slicka en annan kvinna".

Oavsett om det handlar om män eller kvinnor så anser jag och Älsklingen att det är sexigt med "generösa" människor. Med det menar jag människor som finner lika stor glädje i att ge, som att få. Kvinnor som gärna tar emot oralsex, men som förklarar att de är ointresserade av att ge... Stort fett "Tack, men nej tack" till er.

Vidare är vi sjukt less på folk som inte dyker upp som avtalat. Så när den där profilen som i versaler klargör detta:

DETTA ÄR NÅGOT SOM VI SKULLE VILJA GÖRA MEN SOM VI INTE VET OM VI VÅGAR NÄR DET VÄL BLIR DAGS.

... så vet jag faktiskt inte om jag ska skratta eller gråta?

Fortsättning följer.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar