fredag 12 oktober 2012

Dessa evigt osexiga meddelanden.

Återigen har det börjar ramla in mejl från killar som man undrar varför de skickar sina mejl till oss.

Ett tag så verkade det som om killarna hade skärpt till sig och börjat skriva trevliga och sympatiska meddelanden till oss. Men så helt plötsligt så kunde de inte låta bli att återgå till sitt vanliga skrivande.

Om man vände på steken och skrev samma saker till dem som de skriver till oss, så anar jag att de skulle inse hur sjukt osexiga deras texter är. De speglar inte något sexigt, sensuellt, erotiskt och spännande, utan mer en äcklig gubbe som dreglar av upphetsning.

Här kommer några exempel av meddelanden vi fått den senaste tiden av ca 2 veckor.

mmmmmmmmmm åååååååååå skööööööööönt
Jag utforskar gärna din fru
ja kan knulla henne medan du tittar
Jag kan inte låta bli att runka när jag ser henne
Mmmmmmmmmmmm sexy
ja knula dej hårt
ses nu o knulla?
Vill du ha en stor negerkuk?
Jag anmäler mig frivilligt att ha sex med henne
Sätter man upp sig på en intresselista eller hur gör man?
Ja blir kåt
Får jag ställa en fråga?
Vart exakt bor hon?

Ärligt.... Kom igen nu... Det finns ingen möjlighet i helvetet att en kvinna blir upphetsad av dessa korta texter.

Jag är helt övertygad om det finns de killar som får "napp" på "kvinnor" med dessa meddelanden, så anar jag att det slutar med att det sitter en kille och runkar på ena sidan i hopp om att han hittat en kvinna som blir kåt av hans "mmmmmmmm". Samtidigt som det sitter en kille på andra sidan och runkar och utger sig för att vara en kvinna.

Jag skäms när jag ser dessa meddelanden. Dessa meddelanden utgör ca 90% av alla de meddelanden vi får till vår inbox...

Nu lägger vi våra förhoppningar på att vi träffar spännande par och singlar på EWS som gör att vi inte behöver lägga vårt hopp till bc mer.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar