måndag 15 oktober 2012

EWS

Prinsessan skriver.

Ny vecka... Jag gissar att ni är "några stycken" som väntade förgäves igår på en rapportering från vår efterlängtade uflykt till Adam och Eva, samt EWS festen i Norrköping.

Jag önskar jag kunde sammanfatta kvällen med ett enda slagkraftigt ord som "succé" eller dyligt. Riktigt så enkelt är det dock inte. Jag tycker nog att succén uteblev. Kanske var förväntningarna helt enkelt för höga?

Jag och Älsklingen hade hoppats på att hitta ett sexigt par att roa oss med. Det fanns några par som vi tyckte passade in på våra kriterier över vad som är sexigt. Var dessa par tog vägen efter den sk. "showen" (som ersatte cermonin) är vi inte helt hundra på.

Vi såg några stycken i parrummet, det största rummet där det bara får vara jämna par. Men då det var närmre 20 personer där inne konstant var det inte direkt lätt att pressa ner sig brevid "rätt" par.

Jag och Älsklingen är petiga med vilka vi väljer att ha sex med. Det är ingen hemlighet. Vi behöver känna attraktion för att kunna ha sex med vederbörande, känner vi ingen sådan så låter vi hellre bli. I lördags fick vi låta bli.

Om det fanns singeltjejer på klubben i lördags så missade vi dem. Visst fanns det singelkillar, men prio ett var ändå att hitta det där paret vi kunde roa oss med. Och där får vi nog säga att vi misslyckades.

Det hade varit oändligt mycket roligare att skriva en sexig resumé om lördagen som osade succé. Men det hade varit att ljuga. Och vi har lovat våra bloggläsare att ni bara kommer läsa sanningar i vår blogg. Sanningen denna gång, är att verkligheten inte motsvarade förväntningarna, och att EWS festen som förra året fick oss att längta till nästa års fest sannolikt inte kommer besökas igen.

1 kommentar: