måndag 15 oktober 2012

En kort sammanfattning av EWS

Han skriver.

Ja, vad säger man... Inget av det vi hade hoppats på infriades. Den utlovade ceremonin som skulle knyta an till filmen med samma namn som festen, blev inte av på grund av att det inte gick att få fram en ceremonimästare. Istället ersattes denna "ritual" med någon form av fejkat bdsm-uppträdande med två dominor som slog en piska i golvet några gånger och där fem killar stod omotiverat på knä.

Där fick jag ett ljud i huvudet som kunde liknas vid en pickup på en gammal LP-skiva. Dominor är ett av det mest osexiga någon kan ställa framför mig. Storväxta dominor är för mig lika avtändande som om de hade haft .... (hahaha... Jag kunde inte komma på något värre).

Så efter denna (för mig traumatiska) show, skulle man mingla runt i mingelrummet.

Det som omöjliggjorde ett minglande denna gång var att väldigt många hade slagt på den stora trumman och skaffat enormt avancerade kreationer, vilket omöjliggjorde att se hur människorna såg ut eller ens hur deras kroppar såg ut med sina heltäckande masker och stora mantlar.

Men senare på kvällen åkte dräkter och masker av och par fyllde upp parrummet till den absoluta bristningsgränsen.

Vi gick runt och kikade på par och singlar. Vi är ärliga med vilka vi tycker är sexiga och "pekade ut" sexiga människor för varandra, som senare var spårlöst borta.

Vi tog en tur in i bdsm-rummet. Prinsessan var inte helt nöjd med placeringen av stupstocken, så jag lät henne slippa denna gång. Jag kan dock förstå henne att hon inte kände sig trygg med placeringen. Den var placerad mot korridoren, vilket gjorde att vem som helst kunde stoppa in sin kuk genom gallret mot hennes ansikte...

När jag la upp min sjukt sexiga Prinsessa på en gunga och skulle börja knulla henne, kom det in ett äldre par... Nä, det var inte ett äldre par. Det var ett par som upplevt båda världskrigen, upptäckten av Amerika och eventuellt varit med om övergången från istid.

Helvete vad gamla de var!!! Säg att de var runt 80 år utan någon överdrift.

De ställde sig två meter från oss och började bråka om de skulle swinga eller åka hem. Han hade glansiga svarta minikalsonger på sig och en svart nätbrynja. Jag vet inte vad hon hade på sig mer än att hennes bröst hängde långt ner på magen och såg ut som den där lilla stenfiguren av "urmodern" som man hittat under en utgrävning.

Naturligtvis sa min lilla guldfisk ifrån på det mest bestämda sätt, genom att säga till mig att han absolut inte tänkte ställa upp på detta mer. Han visade handfast att han minsann inte tänkte hålla sig hård mer.

Vi lämnade rummet och varnade ett annat par som var på väg in att de nog inte kommer att uppleva rummet som den sexigaste platsen i universum just nu. De tittade storögt på paret och sa: "aha, vi förstår".

Sedan började vi vanka fram och tillbaka mellan rummen. Vi letade efter en plats jämte något sexigt par, men det fanns dessvärre inte någon plats. Vid några tillfällen hittade vi något ledigt utrymme, men då omöjliggjordes det av att vi inte på några villkor ville hamna jämte den eller de som var där.

Prinsessan träffade en av hennes sprudlande och söta tjejkompisar där. Hon njöt också av lite tjejsex i ett mörkt rum under tiden jag tog henne bakifrån, men där slutar våra erotiska äventyr tillsammans med andra denna kväll.

Senare på kvällen tyckte vi att det började bli lite osexigt på vår favoritklubb. Människor började slänga använda kondomer på golvet och i sängarna. Det var blött och äckligt i sängarna och då var det dags för oss att lämna innan vi började fatta otycke får vårt älskade Adam o Eva.

Väl hemma i vår vackra svit kom vi fram till att våra förhoppningar om en sexig efterfest på hotellet var så långt borta det möjligtvis går.

Vårt sex i den stora dubbelsängen var däremot helt sjukt skönt. Jag ställde Prinsessan på alla fyra och tog henne i analen till dess att hon skrek ut sin orgasm i säkert tjugo sekunder (vilket är en jäkligt lång tid).

När hon hämtat sig så la jag mig på rygg och njöt av allt skönt Prinsessan gör för mig, tills jag kom i en helt underbar orgasm.

Sammanfattning av kvällen:

Haft parrtnerbyte   NO!
Gett tjejsex   OK!
Fått tjejsex   NO!
Haft trekant   NO!
Hittat par   NO!
Hittat singlar   NO!
Gjort något kinky   NO!
Kommit på klubben   NO!
Längtar tillbaka   NO!
Tillfredsställda   NO!
Sexiga minnen   NO!
Komiska minnen   NO!
Haft skönt med varandra   OK!
Sexorgie på rummet   NO!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar