torsdag 25 oktober 2012

I jämställdhetens tecken.

Han skriver.

Många män, liksom jag, uppskattar en skön avsugning ibland.

Det är galet skönt att bara få luta sig tillbaka och njuta av att Prinsessan ger värdens skönaste avsugning. Att få vara lite egoistisk och bara bry sig om den egna njutningen är underbart ibland.

Igår kväll ville Prinsessan ha sex. Istället för att dra in henne i sovrummet och ha sex, så särade jag på hennes ben när hon låg i soffan och gled under filten med huvudet och slickade henne till en orgasm.

Jag fick kämpa ett tag och jag tror att hon höll tillbaka orgasmen ett tag för att njuta riktigt länge av att få en stund då hon inte behövde tänka på något annat än den egna njutningen.

Till slut tog hon ett hårt tag om mitt huvud och tryckte mig hårt mot sig och krampade i orgasm.

Men som vanligt så vaknade Prinsessan än kåtare på morgonen efter att hon fått en orgasm på kvällen.

Men mer om det i nästa inlägg.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar