torsdag 25 oktober 2012

Kommentarer

Vi gillar att få kommentarer från våra läsare.

2 kommentarer:

  1. Ville bara skriva och säga tack. Jag och min sambo har inte följt eran blogg mer än ett par månader kanske. Men det är till stor del eran blogg som har fått ( mestadels mig) oss att "släppa loss" mer.
    Vi har endast kommit till att lite lätt prata om att börja titta mer på swingerslivet, men eran blogg har helt klart öppnat våra ögon mer för detta.
    Det går nästan inte en dag längre utan att vi skickat sexiga sms och bilder till varandra. Något som vi båda älskar, speciellt att få bilder på varandra.
    Så stort tack för att ni fått, speciellt mig, att upptäcka en ny sida hos mig själv.
    Önskar er en njutningsfull helg.
    Mvh J

    SvaraRadera
    Svar
    1. Vad glada vi blir att läsa om att ni börjat en spännande resa på samma sätt som vi började vår för några år sedan. Ha det toppenbra och njut av er gemensamma äventyr. En stor kram till er från oss.

      Radera