måndag 29 oktober 2012

Ett galet äventyr

Han skriver.

Funderar å vad nästa äventyr skall bli...

Prinsessan håller på att planera ett äventyr där fokus blir på mig och min njutning (som tack för den senaste trekanten mmf). Men det hindrar ju inte från att jag försöker att fundera ut ett äventyr som är både sexigt, porrigt, kinky och som gör att vi tar ett steg till i vår lilla resa.

Just nu känns det som om vi är redo att ta ett kliv till. Om det är ett steg inom bdsm eller om det är ett polybeteende ihop med andra, vet jag inte just nu.

Men det finns ju som sagt en hel del spännande äventyr att gå på.

Här följer några kinky saker som jag skulle tycka vore spännande om man nu bortser från alla de sexiga överraskningar som Prinsessan planerar till mig:

  • En extratjej som kan ta Prinsessan i en dp med en strapon tillsammans med mig. Hon behöver vara dominant mot Prinsessan och ug mot mig.
  • Två unga män som jag instruerar att ta Prinsessan när hon har ögonbindel. De skall vara lyhörda för instruktioner.
  • Gå på en riktigt dekadent privat sexfest.
  • Prinsessan har sex med en annan kvinna på ett hotell och ringer upp mig under tiden hon har sex.
  • Gå på bio med en extrakille och placera Prinsessan i mitten. Sedan kan vi smeka Prinsessan till bristningsgräns. Efteråt går vi till vårt hotell och knullar.
  • En mini-orgie tillsammans med 4-5 andra par i en svit. Vi träffas i hotellbaren innan och lär känna varandra.
  • Har sex med Prinsessan på ett ställe där andra kan se och höra.
  • Sex i olika rum under pb med ett annat par som vi gillar och litar på.
  • Spela in en amatörporrfilm med singlar och par.

Har någon av våra läsare ytterligare några sexiga förslag, så får ni jättegärna skriva på bloggen och föreslå något spännande äventyr som passar in på våra roller.

Undrar just vad min vackra Prinsessa har för önskelista...?









Inga kommentarer:

Skicka en kommentar