lördag 27 oktober 2012

Imorgon

Prinsessan skriver.

Imorgon får vi besök av "vår" extrakille. Som jag har väntat.

Porrigt porrfilmssex är otroligt härligt, roligt, sexigt och (förstås) skönt. Jag kommer nog surfa runt lite och kolla sexiga filmklipp med just mmf trekanter för att hetsa upp mig själv. Inte för att det behövs. Jag är redan kåt.

Tyvärr har Älsklingen fått för sig att jag inte ska få någon orgasm innan morgondagen. Eftersom jag är ug och tänder på att min Älskling är dominant så blir jag än mer upphetsad av hans order.

Så, ja, jag är jätte kåt och frustrerad. Jag vill gärna he sex just nu, men kommer inte lyckas lura Älsklingen till något. Men. Imorgon kommer jag återigen få njuta av ALLT skönt två män kan ge mig. Det kommer bli fantastiskt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar