tisdag 23 oktober 2012

Jag älskar att suga

Prinsessan skriver.

Jag älskar att suga min Älskling. Jag kan inte få nog av det.

De flesta av mina väninnor älskar att suga, och de flera av dem gillar att ta sina män långt ner i halsen. De har övat bort kräkreflexerna och tycker det är enormt upphetsande att ta hela k*ken långt ner i halsen. Jag kan bara hålla med.

Dessa kvinnor som inte vill ge oralsex har jag aldrig träffat på. Det är möjligt att jag som är relativt öppen med att jag är sexuellt nyfiken och "open-minded" är den sista kvinnor med mindre lust vill prata om sex med?

Jag hade lärare som pratade om att kvinnor aldrig kunde uppskatta porrigt sex. Enligt tanten med dräkt och hennafärgat hår var det förnedring på hög nivå.

Porrigt sex är underbart ibland. Vaniljsex är fantastiskt mysigt det med. Ibland. Jag går igång då Älsklingen är hårdhänt. Jag blir våt vid våra kinky rollekar.

Det finns gråzoner. Saker är inte svarta eller vita. Det ena behöver inte utesluta det andra.

För några timmar sedan blev jag slickad på ett mjukt och kärleksfullt vis. Ikväll kanske Älsklingen drar mig i håret till sängen och tar mig som han behagar. Jag är "på". Alltid.

Men för att återgå till att suga. Jag älskar att ge min Älsking mjuk och skön oralsex. Jag älskar att själv få bestämma hur djupt och hur hårt jag vill ha honom. Ibland tar han mig i håret och knullar min mun. Det är också fantastiskt skönt och upphetsande det med. Jag älskar allt från mörkaste svart till vitaste vitt. Och allt därimellan.

Jag njuter av att se min Älskling kvida och jämra sig av kåthet. Att se honom tappa besinningen är belöning nog. Jag älskar att hans njunting i mina händer. (Och mun)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar