tisdag 23 oktober 2012

En avrunkning.

En av de miljoner saker jag älskar med Prinsessan är att hon har en så underbar attityd till sex.

I söndags var jag galet kåt. Hade nog drömt en porrig dröm på natten, men eftersom huset var fullt med barn och Prinsessan fortfarande är under "fel vecka", så hade jag inget spännande sex att se fram emot.

När barnen somnat så sa jag till Prinsessan att jag skulle gå och onanera.

Prinsessan tittade förnärmat och undrade varför inte hon skulle få vara med.

- Klar du får vara med älskling, sa jag.

Min vackra Prinsessa hoppade upp ur soffan på samma sätt som när tomten läser upp ens namn på julklappen. Hon tog min hand och drog med mig in i sovrummet och gav mig en underbar orgasm.

Jag älskar Prinsessans attityd till sex. Hon njuter av att jag njuter.

Jag är en jäkligt lyckligt lottad man som har min älskling...

2 kommentarer: