lördag 27 oktober 2012

Konsten att ha tyst sex.

Han skriver.

Igår hade vi en av våra vänner hemma. Hon är en "vanlig" vän och därför ingen sexpartner.

Hon vet dock om att vi är swingers och är en av de fantastska människor som inte dömer andra för deras sätt att leva sina liv. En god vän med andra ord.

Dock är vi kanske inte världens bästa vänner som har sex med varandra i vårt sovrum när hon sover över på soffan. Förra gången var Prinsessan lite väl berusad och kåt och trodde sig kunna ha sex med mig i sovrummet utan att hennes väninna hörde något i vardagsrummet.

Men Prinsessan kan dessvärre inte ens viska i ett nyktert tillstång och kan än mindre ha sex tyst när hon är partyfull.

Naturligtvis trodde min söta Prinsessa som vanligt att om man talar i lite lägre tonläge och väser när man pratar, så är det att viska. Så när Prinsessan väste fram att jag skulle knulla henne hårt och viskande fram stönande och skrik (?!), gav jag upp försöket att ha sex tyst.

Stackars denna kvinna som låg på soffan och fick utstå att höra oss ha porrfilmssex i rummet jämte med halvstängd dörr. Vi njöt ohämmat av varandra och jag såg att dörren till sovrummet var halvöppen. Det måste ha låtit som om vi hade sex jämte denna stackars kvinna.

Som om stackaren inte fick utstå nog, så var Prinsessan på sitt skönaste sug-humör och njöt "viskande" när jag kom i hennes mun och ansikte.

Förlåt stackars vän...

Igår var samma vän hemma på middag igen. Denna gång blev det inte lika sent och inte lika mycket vin. Men eftersom jag var galet kåt (och hade varit så hela dagen) så gjorde vi ett försök att ha tyst sex på riktigt... Fullständigt omöjligt. Det verkar som om allt avger ljud när man försöker ha tyst sex. Kropparna som stöter mot varandra, sängen som låter, stönande och viskningar. I respekt till vår vän valde vi att ge upp försöket denna gång.

I morse försökte Prinsessan locka mig till ett nytt försök utan framgång...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar