lördag 20 oktober 2012

Vad hände?

Prinsessan skriver.

Det blev extremt dåligt bloggande igår. Illa.

Jag plockade bort min "par söker kille" annons häromdagen. Den gav inte någonting dessvärre. Jag har lite svårt att förstå hur det kan vara så svårt att hitta rätt sorts killar på BC?

Jag vet att vi är kinkiga och noga med detaljer, så visst har vi själva valt att göra det svårt för oss. Vi är dock hellre utan extrakillar i sängen, än kompromissar och nöjer oss med killar vi inte känner oss trygga med.

Det bästa erbjudandet kom från en tillsynes trevlig kille som fick mig att småle åt hans lustiga meddelande. Slutklämmen fick oss dock att dra åt oss öronen.

"Jag är hetro, men i stundens hetta... ;-)"

Jag och Älsklingen kommer inte träffa någon som hintar om att han inte kan garantera att han har impulskontrollen intakt i "stundens hetta". En sådan kille kan vi omöjligt känna oss trygga med.

Andra trevliga meddelanden kom också från "lokala förmågor". Vi har dessvärre valt bort killar från närområdet då vi inte vill springa på en extrakille på ICA. Diskretion i all ära, men jag känner mig mycket tryggare med en man som inte bor i bygden.

Den stora massan brev har dock kommit från män som av någon outgrundlig anledning finner det klokt/smakfullt att skriva dessa korta meddelanden på ett eller två ord, varav det ena ofta är ett könsord. Jag har sagt det förut, ni kommer få det svårt att hitta något par eller en kvinna som vill ligga med er.

Nu ligger en ny annons uppe. Par söker tjej. Än så länge har vi fått NOLL svar.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar