onsdag 17 oktober 2012

Kan inte låta bli...


Han skriver:

Fick ett meddelande på BC där det stod:

"Hej på er. hon är snygg men man vill se lite sperma i ansiktet det är snyggt det med.. "

Detta är det första meddelande denna profil skickar till oss. Det är skickat kl 04:21 från en man som är 44 år... När jag tittar på profilen ser jag en ansiktsbild på en sluskig, skäggig och smutsig man som stirrar med psykopatblick mot mig. Den andra bilden är på en smal kuk.

Vad kan man säga?

Prinsessans kommentar var att han gott kunde lägga upp en bild på sig med sperma i ansiktet, men man skall inte be om något man inte vill se.

Är det så att den enda man skriver på detta sätt för att han tror att vi genast skall arrangera en bild unikt efter hans önskemål, eller är det så att detta är det närmaste sex han kommer med andra. Att skriva lite snuskiga meddelanden till profiler kanske är denna människas enda kontakt.

Jag tror att det finns galet många tragiska människor på BC. Det finns den gruppen av män som jag just beskrev. Sedan finns det den grupp som utger sig för att vara något annat än de är. De som fejkar bilder och statusar. Det finns de som inte ens tar sig tiden att läsa några få rader i profilen... Det finns en uppsjö av konstiga människor. De mest tragiska är de som fejkar sina profiler... Dem är det synd om.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar