måndag 15 oktober 2012

Oartigt på klubb

Han skriver.

Det är inte alltid hög ålder är synonymt med etikett och artighet.

På EWS-festen så var det tre olika män som gjorde otrevliga närmanden.

1. Jag och Prinsessan hade sex på en gunga i ett rum. Jag hörde hur en man sa till någon utanför rummet att han "kommer sedan".
Han kommer in i rummet och ställer sig snett bakom mig först. All psykologi säger att människor känner obehag av att ha någon bakom sig. Så jag vänder mig om och ser en man i 55 års åldern som står och stirrar på Prinsessan med halvöppen mun.
Jag bestämmer mig för att inte bry mig om honom utan fortsätter att knulla Prinsessan.
Efter en stund så står han en halvmeter från oss vid vår sida och stirrar. Han lyser som en albino i den dämpade belysningen.
Hur mycket jag än vill bortse från honom så står han på tok för nära. Så till slut får jag påpeka att han står för nära och då kilar han iväg efter ett "Åh, förlåt".

2. Jag ligger på rygg och Prinsessan står på alla fyra och suger mig helt underbart skönt.
Plötsligt ställer sig en man vid min fotända och tittar på Prinsessans rumpa/fitta.
Han står först ett par meter ifrån, men när jag tittar upp igen så är avståndet inte mer än en armlängd.
Jag kan naturligtvis inte slappna av och njuta när denna knubbiga man står med förtrollad blick på Prinsessan bakifrån.
Jag ser hur han tvekar med något. Han gungar liksom fram och tillbaka som om han star sats eller tvekar inför något.
Naturligtvis avbryter jag Prinsessans avsugning och vi går därifrån.

3. Jag och Prinsessan ligger i ett mörkt rum och kysser varandra. En äldre man i 60 års åldern ställer sig utanför och pratar högt med någon om att krypa in i det överfulla rummet. Mina ben sticker ut en bra bit från rummet, men ändå så sätter sin denna man PÅ mig. Över mina ben.
När jag kommenterar att han sitter på mig, säger han: "Oj, var det någon där".
Sedan tar han min fot och försöker flytta på mig för att kunna sitta mellan mina ben oss när vi har sex.
(Jag tror att jag råkade sparka till honom lätt... Ops).


Jag tror att dessa närmanden som dessa äldre män gör är helt utan framgång. De går liksom på jakt och tror att om de smyger fram så märker ingen om de har sex.

Bäst framgång på klubb har de singlar som är sociala och pratar med oss i mingelrummet innan de kommer fram i sexrummen.



2 kommentarer:

  1. hahaha, underbart roligt beskrivet... Man blir så trött på folk som inte förstår en blick eller normalt hyfs// Camilla

    SvaraRadera
    Svar
    1. :-) De som smyger fram likt en krypskytt i hopp om att ingen skall se dem är lite läskiga faktiskt. Men som tur är så är 95% av de som går på klubb normala, underbara och sjukt trevliga människor som har sensorerna påslagna.

      Radera