tisdag 30 oktober 2012

Plågsamt skönt.

Han skriver.

Något som jag märkt med Prinsessan är att om hon får vänta på orgasmen tillräckligt länge så blir hon sjukt sexigt kåt. Nästan som om hon skulle kunna göra vad som helst för att få sin orgasm.

När hon är i detta stadie så njuter jag av att äga henne. Kanske njuter hon än mer av att vara undergiven just då.

Hon övergår då från att vara en kontrollerad företagsledare, till att bli helt och hållet undergiven såväl i kropp som själ. Det är inget rollspel utan vår verkliga relation som bygger på ett genuint DS-förhållande.

Det är galet sexigt när hon på alla sätt visar att hon är min och att hon vill bli fullständigt kontrollerad. Hon frågar till och med om hon kan få tillåtelse att komma sekunderna innan hon skriker ut sin orgasm.

Vi några tillfällen har jag sagt nej till hennes fråga om hon får komma. Lydig som hon är har hon heller inte kommit även om jag kan se hur smärtsamt det är av avsluta den påbörjade orgasmen.

Hon brukar titta upp på mig med uppspärrade ögon när hon får ett nej. Hon tittar på mig som om hon inte tror att det är möjligt att jag inte tillåter henne att komma.

Plågsamt kryper hon ihop i fosterställning och stönar av kåt-smärta... under tiden som hon tittar på mig med bedjande hundvalpsögon.

Det krävs lite viljestyrka att inte låta henne få som hon vill.

Efter en stunds plågande så brukar jag dock visa min givmildhet genom att inte svara på hennes fråga om hon får komma. Hon frågar om och om igen, nästan i panik om hon får komma.

Hon tigger om att jag skall sluta med vad jag gör, annars kan hon inte hålla tillbaka sin orgasm.

Sekunden innan hon kommer försöker hon säga något, men det kommer inget ljud ur hennes mun.

Hon böjer sig bakåt i en båge och öppnar munnen vidöppen som i ett tyst skrik.

Jag vet att det inte går att stoppa orgasmen som redan börjat sin explosion i hennes kropp som gör att varje muskel krampar i hennes kropp. Hon skriker ut sin orgasm i ett långdraget skrik.

Efter några sekunder så avtar skriket och kvar finns några djupa stön som knappast går att härleda till hennes normala röst. Sexigt, djuriskt och fullständigt tillfredsställdande...

Hon ligger och andas ut en stund innan hon tittar upp på mig och ler.



3 kommentarer:

  1. Hennes "lågande" orgasm låter härligt. Kan det finnas möjlighet att ett sån orgasm visas här på film eller som ljudfil? /H

    SvaraRadera
    Svar
    1. Haha... Ibland blir det lite knasigt. Det saknas ett "p" någonstans...
      En ljudfil borde inte vara omöjligt att ladda upp.

      Radera
  2. Ja man blir så het av er båda så jag missa p ha ha/ H

    SvaraRadera