lördag 27 oktober 2012

Att ge tillbaka

Fick en liten tanke när jag tänkte tillbaka på ett par som skrev till oss och frågade så här:

"får vi låna henne?"

De syftade naturligtvis på om Prinsessan kunde vara med dem i en ffm.

Naturligtvis skrev jag tillbaka och sa att det var absolut inga problem. Bara de började med att skicka kvinnan i paret till oss först så att vi kunde ha sex med henne. Sedan skulle det inte vara några som helst problem att "låna ut" Prinsessan.

Svaret blev mycket målande:

"Vi håller inte på med sånt!" (observera utropstecknet).

Det som är lite sjukt med många människor, är att de anser att det är helt självklart att ta, men inte ge. De skall få ha sex med min kvinna, medan jag skulle sitta hemma och vänta. Hur sjukt låter inte det?

Ett annat par som vi träffat tidigare försökte lura Prinsessan att komma hem själv till dem, vilket blev fullständigt fånigt. Att måla upp en bild av att kvinnan är ensam hemma, men "glömma" att tala om att hennes man "råkar" vara hemma är ett rent obehagligt sätt att försöka lura någon. Vad hade de tänkt skulle hända? Skulle Prinsessan säga: "Äh, va fan. Kom du med också och knulla när du ändå är hemma".

Om någon tror att vi skulle ha sex med andra bakom varandras rygg, så har det inte förstått något om vad det innebär att vara swingers.

Vår relation bygger på att vi ger först för att få sedan. Om båda gör på samma sätt, kommer det att bli ett helt euforiskt sexliv, där båda får en känsla av att få det han eller hon vill ha.

Jag ger Prinsessan en trekant imorgon och vet samtidigt att hon kommer att ge mig vad jag vill ha. Om en av parterna skulle känna att han eller hon inte fick tillbaka skulle relationen till slut bygga på att en ger och en tar. Detta skulle döda ett sexliv för lång tid.

Det finns inget osexigare än en känsla av att bli utnyttjad eller orättvist behandlad. Om man lägger på sex på toppen av det, så är det uppenbart att det skulle göra en av parterna avtänd.

Så glöm inte att ge tillbaka så snart som möjligt efter att du fått ett äventyr som bygger på något du själv ville ha. Om du glömmer detta så är risken stor att du aldrig får något mer och er gemensamma resa har nått sin sluthamn.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar