onsdag 31 oktober 2012

Mer, mer, mer

Prinsessan skriver.

Uppföljaren till 50 nyanser av honom inhandlades igår. 50 nyanser av mörker heter bok nr 2 i serien och den fick exakt samma effekt på mig som den första.

Mer, mer, mer! Jag vill ha mer sex, mer dominans, mer handgripligt...

Kunde inte sova igår. Var alldeles för kåt. Försökte väcka min Älskling - som var allt annat än intresserad av mitt förslag.

Till sist slog jag på en film på tv:n i sovrummet och kollade dp´s. Plockade även fram en liten lila vibrerande kompis. Kom tämligen fort - och högt. Älsklingen satte sig upp i sängen och blängde ilskt på mig då mitt orgasmskrik väckt honom ur hans skönhetssömn. Stackarn? :-)

Idag minns han inget av den ilskna blick eller sura kommentar som drabbade mig. Kanske är han mer sugen ikväll?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar