måndag 22 oktober 2012

Önskelista


Prinsessan skriver.

Jag har redan bestämt vad jag önskar mig till jul. Jag önskar mig en afton på Operan i Stockholm av (och med) Älsklingen. Min favoritsaga ska sättas upp som balett och jag skulle verkligen vilja ha en romantisk weekend med min Älskling i huvudstaden i julklapp.

Älsklingen vill nog ha en milf iklädd en porrig tomteoutfit till jul? Hänger det dessutom en lapp kring halsen som lovar lydnad 24/7 under ett antal dagar tror jag Älsklingen inte behöver fler paket under granen?

Vi har en del bloggläsare som berättar om vad de vill ha. Vi gillar verkligen att ni ger oss feed-back. När ni ger den på ett trevligt och respektfullt sätt vill säga. Vi tycker det är kul att försöka ge er vad ni önskar hitta på bloggen beträffande filmklipp, bilder och svar på praktiska frågor. Stor fet kram till er!

Så kära bloggläsare. Snart är det jul. Vad vill ni hitta på bloggen?

2 kommentarer:

  1. Kanske en hans/hennes önskelista av den sexiga sorten. Är helt nya på swingers svängen:) vi pratar lite om hur det skulle vara o.s.v.
    Så tips och råd kanske.
    En underbar blogg är det ni har.
    Mvh J

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej J,

      Självklart ska vi kunna fixa lite tips och råd angående swingerslivet. Du kan få ett råd på en gång. Skynda långsamt.
      Hans/hennes sexönskelista var också ett bra förslag tack!

      Radera