lördag 1 september 2012

Söndag



Han skriver.


Eftersom Prinsessan och jag inte fick det vi hoppats på i helgen, så skall hon få en liten present av mig imorgon (det vet hon inte om än).

Då kommer det en extrakille hit som vi hade här för ett litet tag sedan. Så imorgon lär hon få lite (ganska mycket för att vara ärlig) porrigt sex på det sätt som hon gillar.


Vi har som sagt träffat honom tidigare och han har visat att han vet rollen av att vara en extrakille. Han har också förmågan att passa in vid sidan av en dominant man och hans undergivna kvinna på ett sätt som vi gillar och känner oss trygga med båda två (eller tre, för han verkar känna sig trygg med oss också). Vi vill ju inte att någon tar sig "friheter" som ingen av oss skulle uppskatta.

Han berättade förra gången att han lyckats stoppa en reflex av att smiska till Prinsessans lilla söta rumpa när han knullade henne bakifrån, men insett att det nog inte var lämpligt och valt att inte göra det. Detta uppskattas enormt av både mig och Prinsessan att han har förmågan att tänka klart och logiskt under tiden vi knullar. Vi skulle aldrig våga ha hit en kille som inte klarar av att kontrollera sig under sexet.

Har hon tur imorgon, så står hon grenslad över en kille och rider honom, medan den andre ställer sig bakom henne och tränger in i hennes anal. Dp är hennes favorit, så jag anar att hon kommer att njuta fullt ut av morgondagen. Vem som gör vad, får väl ge sig imorgon... Men att vi killar kommer att få skönt sex är uppenbart.

Vad får jag ut av detta?

En sjukt sexig kvinna som älskar sex. En kvinna som aldrig skulle kunna tänka sig att vara otrogen, en kvinna som aldrig säger nej till att ge mig njutning, samt en kvinna som ger mig äventyr tillbaka som jag gillar, en kvinna som får njuta av äventyr och som är genuint lycklig. Detta är vinsten att vara oegoistisk vad det gäller sex.

Kommer jag att njuta imorgon?

Ja, jag kommer att njuta för fullt över att se hur min kvinna kommer att bli okontrollerbart kåt och få möjligheten att njuta av något som så många andra kvinnor bara får fantisera om.

Jag kommer att njuta av att känna att hon är min i själen och jag kommer att njuta av att knulla. För imorgon kommer vi inte att älska. Det kan vi bara göra på två.

Så ett litet tips till er grabbar. Testa med att vara oegoistisk sexuellt. Lyssna av vad hon fantiserar om och ge henne detta om du verkligen älskar henne. Det är inte konstigare att man plockar in en extrakille än att man kompletterar sexet med en sexleksak. Så länge som du ger henne kroppslig njutning, så kommer hennes själ alltid att förbli din och du kommer att få tusenfallt tillbaka.

Ikväll skall vi älska och leka. Imorgon skall vi knulla... Det är upplagt för en underbar helg.

Hahaha, jag skulle vilja se hennes reaktion när hon läser detta. Hon kommer att bli lite rosig om kinderna och fnysa till lite omedvetet (gör hon alltid när hon gillar något). Hon kommer att ställa sig upp och börja vanka fram och tillbaka under tiden som hon börjar nynna sött (låten hon nynnar på finns inte).

Sedan kommer hon sätta sig vid datorn igen och läsa om texten och när hon inser att hon kommer att få en extrakille imorgon, så kommer hon att porrsurfa lite klipp med ord som mmf och dp... Jag känner min lilla hona väl. Tro mig.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar