onsdag 12 september 2012

Geografi

Prinsessan skriver.

Hur kommer det sig att män tror att det enda de behöver göra för att få ha sex med oss är att bege sig till Dalarna? Vad är det som får män att tro att vi baserar vårt urval av lämpliga män enkom på geografi?

Vi har valt bort män som bor allra längst ner, eller allra högst upp i Sverige av den enkla anledningen att en träff inte är realistisk. Det faller på sin egen orimlighet.

Det innebär dock inte att vi per automatik är intresserade av de resande säljare som sitter på hotellrum och har tråkigt eller de lastbilschaffisar som tycker att det lilla krypin de har att förfoga över ger klaustrofobi och att de mycket hellre skulle rulla runt i en säng med mig och Älsklingen.

Vill man träffa oss så får man ge mig och Älsklingen en bättre anledning att välja just er än att ni råkar befinna er i trakterna. Det räcker inte. Inte alls.

Vi får ofta höra av par i huvudstaden att de sällan reser utanför tullarna för sexiga möten. För par i Stockholm skulle jag säga att geografi ibland verkar vara det viktigaste då man väljer sexpartners. 2,5 timmes bilfärd norröver tycks vara en lika stor utmaning som att skida över nordpolen med Skinnarmo och ducka för isbjörnar för somliga.

Vi som bor på landsbygd har liksom inte den lyxen att bara leta spännande sexpartners i den egna byn. Urvalet är alldeles för begränsat...

Mina tankar för mig nu till en frånstötande man vi träffade på Amante för några år sedan. Han hade den dåliga smaken att sitta och runka under handduken i mingelsoffan samtidigt som vi pratade med honom och hans fru. Dessutom hävdade han med bestämdhet att det fanns en swingersklubb i varje fransk by. Det tror jag vad jag vill på.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar