onsdag 5 september 2012

Otäcka människor

Prinsessan skriver.

Jag har haft mer än 16000 besök på "min" BC sida. Under den tiden har jag bara känt mig tvingad att blockera tre stycken profiler, varav den sista idag.

Mannen ifråga, 44 år gammal, av annan etnicitet än den svenska, utan profilbild som INTE kunde begripa varför han inte passade in på beskrivningen av den svenske yngling på max 21 år som jag uttryckligen söker.

Missförstånd är en sak. Sådant blockerar jag ingen för. Dock spyr jag galla på dem som inte kan acceptera ett nej. Kan man inte acceptera två nej blir jag arg. Med ett tredje nej ingår blockering. Tveklöst.

Män och kvinnor som inte kan acceptera ett "nej" har inget i swingersvärlden att göra. Den man jag blockerade idag visade sig ha så pass lite social komptens och vett att han förpassades till den minimala skara människor som jag helt ärligt hoppas jag aldrig någonsin kommer träffa på vare sig klubb eller IRL.






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar