fredag 28 september 2012

God morgon

Prinsessan skriver.

Vi hade så skönt sex igår. Helt underbart. Jag hade varit på tjejmiddag och var inte helt nykter när jag landade naken i sängen brevid min Älskling.

Älsklingen drog mig tätt intill, och gled in i mig med en enda stöt.

Vi hade nattgäster, och försökte vara tysta. Sängen var inte tyst och jag är hemskt dålig på att vara tyst när jag kommer... Men skönt var det.

Sex är fantastiskt, och det behöver inte vara timslångt, det behöver inte vara förspel varje gång. Sexet inatt får nog beskrivas som en snabbis. Sexet i den lilla stugan till helgen kommer inte avslutas föränn på måndag morgon.

Det är så lätt att fastna i en viss typ av sex. Det är löjligt tråkigt och osexigt. Det finns olika varianter. Man kan älska, man kan knulla. Vi har vanligt sex och porrfilmssex. Men vi har alltid extremt skönt och bra sex.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar