onsdag 5 september 2012

Nästa klubbesök.



Han skriver.


Om det blir i oktober eller ännu tidigare, det vet jag inte. Men snart skall vi gå till klubb och njuta av porrigt sex igen.


Det är inte annat än att jag längtar efter att njuta av att ha min älsklings och en annan kvinnas mun om min kuk. En dröm som fler än en kille nog drömmer om runt om på jorden. Vilken kille drömmer inte om att hans kvinna tar ett hårt tag om hans kuk och styr in den i hennes älskarinnas underbara fitta.

Prinsessan kommer att ge mig så fantastiska äventyr då att jag kommer att somna gott på morgontimmarna. Tillfredsställd och nöjd. Vad hon hittar på till mig vet jag inte än.

Däremot har jag en plan över vad min lilla Prinsessa skall få av mig.

Jag kommer att placera denna sexiga varelse i en stupstock. Hon kommer att stå med nacken och handlederna fastlåsta i denna stock och svanka med sin galet söta lilla rumpa mot rummet.

Det enda hon kommer att kunna se är en kal vägg, medan alla åskådare kommer att se ett par högklackade skor som följs av tunna silkesstrumpor. Om man följer dessa strumpor upp en bit, så ser man att de sitter fast med höfthållare... Lite högre upp så övergår hennes sexiga ben till världens sexigaste lilla rumpa som kommer att röra sig lite förföriskt och retfullt fam och tillbaka.

Prinsessan kommer att veta att hon snart kommer att bli tagen bakifrån av en okänd man som jag valt ut till henne. Hon kommer att sära på sina ben och svanka extra mycket mot vad hon hoppas på.

När han tar henne hårt bakifrån så vet hon att jag snart kommer att ställa mig framför henne och lyfta upp hennes huvud med hjälp av ett hårt grepp om hennes hår. Hon kommer att kvida till lite och öppna sin mun lydigt... Min Prinsessa...

Kanske hjälper en extrakvinna till att suga mig en stund, innan jag tar henne framför ögonen på min Prinsessa som stöts hårt mot stupstocken.

Det kommer att bli en underbar kväll.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar