torsdag 13 september 2012

När är man för gammal?



Jag tänkte på en sak när det damp ner ett mejl på Bodycontact från en man som tyckte att han skulle passa oss perfekt.

Bilden var lite suddig och den var tagen från ett alltför långt avstånd, för att ens kallas profilbild.

Han var helt 100% säker på att han skulle passa oss på alla plan. Han var uthållig och vältränad och såg bra ut.

Det "enda" problemet var att han var 70 år...

Det innebär att han är en bra bit över pensionsålder och om man tänker på att meddellivslängden för män i Sverige är 76 år, så får man en viss undran varför han skickade detta meddelande till oss när Prinsessan inte ens kommit upp till 40 år än. Skillnaden är över 30 år!!!!

Vi tänder inte på par som är för unga. Det skulle kännas lite läskigt att ha sex med par som är närmare mina döttrar i ålder, än mig. Så visst finns det en ålder som blir "för gammal" eller "för ung".

Själv är jag 50 hela år gammal. Visst är det en ansenlig ålder och den passar sig liksom inte ihop med ett par som är 20. Kanske är jag lite nojig med det, men det finns inte på världskartan att ha sex med en så ung kvinna.

Däremot är jag den förste att hålla med om att det finns olika kvaliteter på 50-åringar. Juholt, Brad Pitt och jag är i samma ålder... Jag vill hoppas att jag ligger närmare Herr Pitt än Herr Juholt i designen. Trots att Prinsessan nog skulle skratta åt jämförelsen.

Vad det gäller Prinsessan så är hon under 40 och är vacker som en ängel. Det vore helt otänkbart att hon skulle vilja ha sex med en pensionär... Ett par unga grabbar som tar henne samtidigt är en lite kinky fantasi, men inte en pensionär som man får väcka upp med elchocker efteråt.

Nä, jag håller mig till riktiga kvinnor. Det tycker jag är sexigt... Typ 35-55 år passar mig sådär lagom...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar