måndag 10 september 2012

Min lilla transa



Han skriver.


På tal om profiler på BC, så måste jag även skriva om socialt kompetenta profiler.


Jag har min egen lilla transa på 18 år som är inne och kikar på vår profil ibland.

Hon (Han vill benämnas "hon") skriver ofta små korta meddelanden och de är faktiskt gulliga. Hon vet mycket väl att varken jag eller Prinsessan har något sexuellt intresse av att träffa henne, men hennes små meddelanden är trevliga och inte på något sätt snuskiga eller otrevliga.

Det kan handla om att hon tycker att Prinsessan är fantastiskt vacker, eller att hon tycker att han (jag) är sexig i kostym. Inget snusk, otrevligt eller tjatigt, bara små korta meddelanden som utstrålar snällhet från min alldeles egna lilla transa.

Det verkar som om slavar och transor gillar mig... Hur skall man tyda det?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar